(Gambar) Zizie Ikut Suami Berkempen


Seronok tengok gambar-gambar zize ezette ikut suami berkempen.Nampk ceria dan semangat gitu
ziziee ezette
Pengalaman Zizie menerusi Mstar Online:-
Saya mengaku, selepas penamaan calon pada Sabtu lalu, saya hanya tidur dalam masa empat atau lima jam sahaja kerana saya perlu membantu suami untuk berkempen. Percaya atau tidak semasa hari penamaan calon, ketika suami berada di dalam dewan, orang ramai tidak melepaskan peluang untuk mendekati saya yang berada di luar. Saya mengambil kesempatan itu untuk meminta mereka agar terus memberi sokongan kepada suami dan kerajaan Barisan Nasional dalam pilihan raya ini. Mudahlah bila isteri dan suami sama-sama popular
ziziee ezette
ziziee ezette
ziziee ezette
ziziee ezette
ziziee ezette

0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara