Foto Izzue Islam Dan Tiz Zaqyah Dalam Sebenarnya Saya Isteri Dia

Tak sabar Cik Ted nak layan Drama Sebenarnya Saya Isteri Dia di Tv3.Drama ni mungkin akan cetus fenomena dengan wajah Izzue Islam yang hense tu.Kalau jalan cerita sama macam novel lagi bagus :)

Koleksi Gambar Scene Sebenarnya Saya Isteri Dia Tv3

Walaupun drama Sebenarnya Saya Isteri Dia masih belum ditayangkan dan bakal ditayangkan pada 29 Mac,namun dah banyak keyword search dari Google pasal drama ini.Nampaknya SSID bakal menjadi satu fenomena.
Gandingan Izzue Islam dan Tiz Zaqyah mungkinkah serasi dengan watak Zain Hakimi dan Nelydia Senrose?

1 comments:

aina zahirah said...

aku tak sabar giler nak tengok ssid ep 12 ni.aku geram giler dekat rania dan maknya tu,sibuk nak kacau hubungan firash dan syaf.kesian diorang terpaksa bercerai akibat fitnah oleh si rania tu......aku memang tak puas hati.aku harap penamat dia rash dan syaf tu nikah dan bahagia buat selama-lamanya........kenapa izzue tak nak kawin dengan ti,/tiz lagi cantik berbanding awin nurin tu......dahlah terlebih tua....tak sesuai langsung......

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara