Sinopsis Filem Aku Terima Nikahnya (11 Oktober 2012)


Gambar Nora Danish (Heroin Filem Aku Terima Nikahnya)

Sinopsis Filem Aku Terima Nikahnya

Mengisahkan Johan (Adi Putra) menikahi Arlisa (Nora Danish) dan mereka hidup bahagia. Namun kebahagiaan mereka terhenti apabila Johan terlibat dalam kemalangan dan hilang ingatan termasuk melupai siapa Arlisa di hatinya. Bagaimanapun, Johan mula rapat dengan Suriya, teman baik kepada Arlisa. Apakah kesudahannya?

Barisan Pelakon Filem Aku Terima Nikahnya
Adi Putra, Nora Danish,Mon Ryanti, Alex Yanz, Kamal Faridz dan Azrel

Gandingan hebat ni pasti memikat ramai penonton di pawagam nanti.Tengok trailer pundah romantik giler.

Filem AKu Terima Nikahnya akan ditanyangkan di pawagam pada 11 Oktober 2012.Pasti meletop!Saksikan nanti ye!

0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara