Sinopsis Filem Aji Noh Motor

Maaf yer bukan ajinamoto tapi Aji Noh Motor..Filem terbaru lakonan Alex Yan, Zalif Sidek, Wawa Zainal, Epy Raja Lawak, Azrul Anwar, Eizlan Yusof dan Nadia Mustafa.

Sinopsis Filem Aji Noh Motor :

Filem Aji Noh Motor mengisahkan seorang abang, Aji yang sanggup melakukan apa saja demi adiknya, Noh.
Aji seorang lelaki yang suka merempit dan berlumba namun setiap kali Aji menang, dia hanya akan mengambil keseluruhan atau alat ganti mereka yang kalah saja. Noh pula sebaliknya apabila dia disifatkan sebagai insan yang taat dalam mengerjakan tuntutan agama meskipun dalam keadaan buta.
Aji sangat sayangkan Noh dan sanggup melakukan apa saja bagi memastikan permintaan Noh tercapai meskipun dia tidak mampu.
etiap kali Aji keluar rumah untuk berlumba, Noh pula akan pergi ke surau. Di sana, Noh bertemu dengan Sutra yang berjaya menambat hatinya. Atas kekurangan diri Noh, percintaan itu tidak diterima ayah Sutra. Selain itu, Noh meminta abangnya untuk membawanya menunaikan haji sebagai hadiah hari lahirnya. Aji yang sedia maklum bahawa perbelanjaan ke Mekah melebihi apa yang dia mampu, mula mencuba pelbagai usaha untuk mengumpul duit meskipun ada antara caranya menyalahi undang-undang dan agama.




Filem Aji Noh Motor

Saksikan filem terhebat ini di pawagam 

0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara