Tiada jaminan lagi saya akan berkahwin dengan Dia - Diana Amir

Pertunangan secara senyap antara Diana Amir dan Habib nampaknya memberi impak yang besar kepada peminatnya yer..

Kenapa Diana Amir sembunyikan ikatan pertunangannya?

diana amir

Petikan ulasan Diana Amir dari Mstar :

Dalam Islam sendiri tidak menggalakkan kita menghebohkan majlis bertunang atau fasa bercinta kerana ia adalah perjanjian awal antara pasangan kekasih. Lainlah kalau majlis perkahwinan, memang ia perlu dihebahkan untuk mengelakkan fitnah. Sebenarnya tada jaminan lagi saya pasti akan berkahwin dengan dia (Habib). Atas sebab itu, saya hanya adakan majlis secara tertutup untuk keluarga kedua-dua belah pihak sahaja.
Gambar tunangan Diana Amir

diana amir tunang

 Demi menghormati keselesaan dia dan keluarga, saya tidak mahu kecoh-kecoh mengenai majlis itu atau hubungan kami. Cukuplah mana yang sudah tahu, saya tidak menafikannya tapi tidak perlu saya hendak bercerita panjang lebar mengenai perkara ini. Pada peringkat ini, kami mahu lebih mengenali antara satu sama lain. Belum ada perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat, biarlah kami kukuhkan kewangan dahulu

Untuk pengetahuan semua tunang Diana Amir yang dikenali dengan nama Sir Habib merupakan petugas di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Merbok, Kedah

Apa-apa pun saya doakan semoga Diana Amir dan tunang menjalani alam pertunangan dengan tenang tanopa sebarang isu lepas ni..

Sumber Beautifulnara


0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara