Sinopsis Bayu Cinta Luna Slot Mutiara Hati Tv9

Drama Indonesia terbaru di Tv9 yang menampilkan pelakon-pelakoh hebat.Teruskan membaca info Drama Bayu Cinta Luna Slot Tv9


Info Drama Bayu Cinta Luna 

HARI: setiap Isnin hingga Jumaat
MASA SIARAN : 5.30 petang
SLOT: Mutiara Hati TV9
EPISOD: 137 Episod
SENARAI PELAKON: Bunga Citra Lestari sebagai Luna, Chico Jericho sebagai Bayu, Fendy Chow sebagai Bimo

Sinopsis Bayu Cinta Luna Slot Mutiara Hati Tv9


Persahabatan Rahman dan Imran berlanjut pada keturunan mereka. Dua anak lelaki Rahman, yakni Bayu dan Krisna, bukan hanya berkawan rapat dengan Bimo anak Imran. Malah mereka bekerja di pejabat yang sama.
Sementara itu, Luna baru saja berhenti bekerja karena sebab yang sepele. Ketuanya bersikap kurang ajar padanya dalam suatu pesta, hingga menjadikan orang lain berpikiran kotor tentang dirinya, termasuk Bayu yang hadir di sana.
Di luar dugaan Bayu, Luna memohon kerja ke pejabatnya. Bimo yang secara diam-diam menyukai Luna, berpesan kepada Bayu agar menjaga gadis cantik itu. Namun Bimo merasa kesal karena Bayu menuduh Luna sebagai murahan.
Dengan peredaran masa, Bimo akhirnya berani meluahkan perasaannya. Namun pada masa yang sama, Bayu turut menyadari bahawa Luna merupakan seorang gadis cantik dan baik. Bayu turut jatuh cinta kepada Luna. Tapi dia bimbang, antara memilih persahabatannya dengan Bimo atau memilih cintanya kepada Luna. Sungguhpun dua pilihan sukar, tapi keputusan harus diambil.


Cantik la Bunga ni kan :) memang sesuai namanya Bunga :)

0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara