Update:Adam Dan Hawa Episod 20

Layan lagi Drama Adam dan Hawa Episode 20


alala tomeinya Adam ucuk :p heheheh



Video Promo Episode 20

Sinopsis Adam Hawa episod 20
Bila melihat Adam makin rapat dengan Dee, membuatkan Mama Adam mula berserahkan kalau Dee jodoh Adam. Tak nak terlalu mengharap pada Ain.
Adam dengan sendirinya mula nekad belajar agama akhirnya..makin mendekatkan diri pada Allah. Perubahan ini Adam buat demi rumahtangganya, kerana ni adalah harapan Ain untuk mendapat suami yang mampu membimbingnya dunia d
an akhirat.
Tulisan dalam diari Ain membuatkan Adam makin rasa dekat..makin sayang…makin rindu pada Ain.
Akhirnya Ain tamatkan pengajiannya. Kembali ke tanahair..berita ini mengembirakan keluarga Ain dan lebih-lebih lagi Adam.
Seolah satu semangat baru bila tahu Ain akan balik dan dalam masa yang sama juga mengharapkan Ain dapat melupakan semua kenangan lama dan dapat menerimanya kembali.
Sewaktu menyambut ketibaan Ain. Adam terkejut bila melihat Ain akrab bersama Johan ini membuatkan Adam menarik diri dari muncul di hadapan Ain.
Normah juga dapat melihat keakbran mereka berdua membuatkan Normah rasa tak selesa dan tak suka dengan cara Ain yang tak tahu membataskan dirinya yang masih mempunyai title 'seorang isteri'.
Ain dapat merasakan perubahan aura dan bau lain di dalam biliknya sepanjang ketiadaannya. Seolah ada orang lain yang mengunakan biliknya..lebih tekejut bila melihat ada kain pelikat tergantung di bilik..Saksikan malam ni..Pasti lebih syok lagi layan,heheh
Tonton Online Adam dan Hawa episode 20

Download Adam dan Hawa Episode 20

0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara