Ning Baizura Teruja Hamil Anak Pertama 5 Bulan

Jelas terpancar cahaya bakal seorang ibu di wajah Ning Baizura yang dah hamil 5 bulan.Rupanya Ning Baizura mengesahkan kehamilannya setelah 5 bulan,saya ingatkan baru aje sebulan..

ning baizura hamil

Gambar Ning Baizura Hamil

ning

Kata Ning:

Alhamdulillah kerana termakbul juga doa kami untuk mendapat anak kerana sebelum ini saya hampir-hampir diberitahu doktor bahawa saya tidak boleh mengandung. Saya dan suami amat gembira menanti kehadiran cahayamata sulung kami ini. Tidak kisahlah jantina apa pun anak kami nanti. Tapi, saya suka kalau dapat anak perempuan. Kalau suami pula, dia nakkan anak lelaki

Semoga kehamilan Ning Baizura sentiasa sihat :)

0 comments:

Post a Comment

 

Gambar Dan Gosip Artis Malaysia Copyright © 2011-2012 | Powered by Mimi Sara